Best Train Bombing Video On The Web !!!

BeyondTherapy

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
13,359
Best Train Bombing Video On The Web !!!


Enjoi
 
Last edited by a moderator:

ONSLAUGHT88

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
4,926
SICK!! I cant watch things like that without wanting to go out and damage some shit
 

Harry3

Chuki
VIP Junglist
Messages
8,012
thats mental, whats that other one I think you posted ages ago where they run into the underground all masked up and the security just stand there watching them. Need to see that again!

nevermind didnt take much searching! :D


imo the finished product is a lot better in this vid, quality over quantity ;)
 
Last edited by a moderator:

Dagz

WE ARE THE MASTERS
VIP Junglist
Messages
9,276
Bet the cabbie shit his self his quick peep out the window is classic.

On another note tho i dont see any point in it, if they where puttin some great graffiti on there id love it but its not the best and u cant see the end product cus they all run off pmsl

still a good watch tho
 

BeyondTherapy

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
13,359
thats mental, whats that other one I think you posted ages ago where they run into the underground all masked up and the security just stand there watching them. Need to see that again!

nevermind didnt take much searching! :D


imo the finished product is a lot better in this vid, quality over quantity ;)
mazin
 
Last edited by a moderator:

ONSLAUGHT88

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
4,926
i think crook posted this one a lil while, nicle lil flik.
 
Last edited by a moderator:

Moskit

:rodigan:
Messages
5,556
:D

Na, I get it & it is kinda intriguing to watch, but there is no denying it is one of the most cretinous practices, next to putting a glass jar up your ass that you will ever come across.
 

ONSLAUGHT88

Well-Known Member
VIP Junglist
Messages
4,926
haha fair one mate, all your sig is lacking is someone tagging the slide ;)
 
Last edited:

ThePapa

Suffragette City..
VIP Junglist
Messages
8,271
If it's done properly it's awesome...can even make somewhere as skanky as Amsterdam beautiful.
 

spiderfran286

"Yes, squid pro roe..."
VIP Junglist
Messages
5,666
i thought this was the best "train bombing"......
 
Last edited by a moderator:

CRoOK

Audio Artillery
VIP Junglist
Messages
1,984
Fran. dude. OUCH

Panty. yeh thats a heavy vid! i seen one of some russian crew doing a whole car at some middle of nowhere station. it pulls off before they can finish, so they hang about and wait til it comes back, nutty bastards.

Onslught, still waiting for that tsunami royals to be released, looks fire!

hahaha Moskit on graffiti "the most cretinous of practices". become a BTP spokes person please!

this library computer wont let me insert a vid, but check this one out, more cheeky spanish writers taking the piss out of guards and causing mayhem

http://www.youtube.com/watch?v=NzTRk2qlv_I
 

Moskit

:rodigan:
Messages
5,556
Fran. dude. OUCH

Panty. yeh thats a heavy vid! i seen one of some russian crew doing a whole car at some middle of nowhere station. it pulls off before they can finish, so they hang about and wait til it comes back, nutty bastards.

Onslught, still waiting for that tsunami royals to be released, looks fire!

hahaha Moskit on graffiti "the most cretinous of practices". become a BTP spokes person please!

this library computer wont let me insert a vid, but check this one out, more cheeky spanish writers taking the piss out of guards and causing mayhem

http://www.youtube.com/watch?v=NzTRk2qlv_I
Dude...

You know what...

I can't see the vid at work, but I thought this was that dumb shit where people dive across the tracks at the last min.

Now i've got the gist its graf, I feel like a bit of a tool lol.

Ignore me :(
 

CRoOK

Audio Artillery
VIP Junglist
Messages
1,984
Dude...

You know what...

I can't see the vid at work, but I thought this was that dumb shit where people dive across the tracks at the last min.

Now i've got the gist its graf, I feel like a bit of a tool lol.

Ignore me :(
oh thats somewhat disappointing, i thought youd finally started acting your age :teeth:
 
Top