Back to uni, work, school etc.

sdm

This is Dog Fort
VIP Junglist
Messages
12,717
Likes
17
#1
How sucky is that?

I've had a nice few weeks off, and now I have to go back and study at uni :(

Gah! All good things come to an end I guess, it's a shame, I wanna be a full-time bum. Just sit at home watchin' Neighbours and Diagnosis Murder (wicked show BTW).

AND!!!! To top it all off, I have exams during the next few weeks :mad:
 
Messages
50
Likes
1
#3
stuuu said:
Just sit at home watchin' Neighbours and Diagnosis Murder (wicked show BTW).
Yup yup, i'm feeling that, can just about pull it off with uni tho...

Gonna give it a good go this time.

Roll on the Tuesday DnB sessions.
 
Top