ACID_ALI HAS TOO MANY GIFS IN HIS SIG THREAD

Discussion in 'Waffle' started by Fes Rock, Jun 28, 2011.

  1. Fes Rock

    Fes Rock Nothing..........

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    15,253
    Likes Received:
    139
    Location:
    U WOT M8?
    DUDES KILLING IT, NOT 1. BUT 3 FUCKING LOL GIFS...MUST MEEN HIS E-COCK IS LIKE A BUTTERNUT SQUASH.

    SEREAL THO BRO, TRIM IT DOWN TO ONE, I CANT EVEN SCOLL FAST THRU YOUR POSTS WITH OUT FREEZING UP MY BROWSER...
    :shades:
     
  2. ApeCat

    ApeCat Human Dubplate

    Joined:
    Dec 3, 2010
    Messages:
    2,932
    Likes Received:
    134
    Location:
    Oslo, Norway
    Just turn sigs off. Like a boss.
     
  3. Acid_Alli

    Acid_Alli aka The Executioner

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    9
    Location:
    Norfuck
    [​IMG]

    :hold_hand
     
  4. Phat_Sam

    Phat_Sam Well-Known Member

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    3,119
    Likes Received:
    232
    Location:
    The Cupboard Under The Stairs
    haha... gotta agree with fess mate... my pages are clogged
     
  5. Gumby

    Gumby New Member

    Joined:
    Apr 7, 2006
    Messages:
    6,208
    Likes Received:
    10
    haha i was just thinking the same thing.. i think i would appreciate each one individually if he only had one at a time. but theres too many so i havent really looked at any of them. my little brain cant compute them all at once
     
  6. Acid_Alli

    Acid_Alli aka The Executioner

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    9
    Location:
    Norfuck
    Ive seen bigger sigs on here, Ive cut them down tho.

    :hold_hand
     
  7. views

    views Easily distracte

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    1,000
    Likes Received:
    3
    Location:
    Croydon, UK / Perth
    Aww :flowers:

    (amidoinitrite?)
     
  8. Acid_Alli

    Acid_Alli aka The Executioner

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    9
    Location:
    Norfuck
    No its like this -

    Hey Gumby were you arrested earlier?
     
  9. Gumby

    Gumby New Member

    Joined:
    Apr 7, 2006
    Messages:
    6,208
    Likes Received:
    10
    sure is sexual harassment round these parts tonight
     
  10. Acid_Alli

    Acid_Alli aka The Executioner

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    9
    Location:
    Norfuck
    No but seriously, did it hurt?
     
  11. Gumby

    Gumby New Member

    Joined:
    Apr 7, 2006
    Messages:
    6,208
    Likes Received:
    10
    (pleasedontdoitatall)
     
  12. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,569
    Likes Received:
    2,556
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    mhah the forum is going splendid today my word isnt it just. is it a public holiday? cos nobodys saying anything
     
  13. Fes Rock

    Fes Rock Nothing..........

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    15,253
    Likes Received:
    139
    Location:
    U WOT M8?
    NAH, CUZ IM A MOD(LIKE A BOSS). ITS FINE IF YOUR SIG IS HUGE AND FULL OF TEXT AND IMG'S..BUT 3 GIFS IS EXCESSIVE, INFACT LETS KEEP IT SIMPLE. PICK ONE - AND GO THERE....

    ---------- Post added at 09:52 ---------- Previous post was at 09:51 ----------

    SUP? I JUST MONGED 60 MILLIGRAMS SON...SUP WITH YOU?
     
  14. Acid_Alli

    Acid_Alli aka The Executioner

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    9
    Location:
    Norfuck
  15. dnbkingz

    dnbkingz bollocks

    Joined:
    Aug 11, 2009
    Messages:
    4,765
    Likes Received:
    26
    Location:
    Somewhere
    [​IMG]
     
  16. Acid_Alli

    Acid_Alli aka The Executioner

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    9
    Location:
    Norfuck
  17. logikz

    logikz I Am Not The King Staff Member

    Joined:
    Feb 8, 2002
    Messages:
    10,569
    Likes Received:
    2,556
    Location:
    www.easternpromiseaudio.com
    shit i dont know im kicking it at work. and when i say it, i mean the habit. so that means spraying supersoaker style sweats from my brows and neck, pure dread, fear, loathing and disgust, plus im pretty sure i pissed the carpet earlier, hope nobody saw... they probably did and are talking cos im so paranoid i could die. other than that i would love some 60 milligram nega word is corn. but none of that, a bottle of rose before the screen and then off to the hair dressers. im reading keith richards autobiography do you know it?
     
  18. DeeGun

    DeeGun Insufficient privileges to reply here

    Joined:
    Mar 20, 2008
    Messages:
    14,282
    Likes Received:
    2,642
    Location:
    https://dnbforum.com/forums/advertisements.10/
    I can´t go inta free mp3 thread because TPI´s massive sigs let my computer die..and no, I don´t wanna turn em off..feel like I miss sumting then.
     
  19. EWOKS

    EWOKS POTATOES GONNA POTATE

    Joined:
    Feb 8, 2008
    Messages:
    7,400
    Likes Received:
    361
    Location:
    Portsmouth
    Karl accidentally the whole medicine cupboard
     
  20. Fes Rock

    Fes Rock Nothing..........

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    15,253
    Likes Received:
    139
    Location:
    U WOT M8?
    [​IMG].