27 views yet no replies??? Thanx!

Discussion in 'New Talent & Track Reviews' started by gavner, Jan 18, 2005.

  1. gavner

    gavner New Member

    Joined:
    Jan 17, 2005
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    pls i only wanted a lil feedback, i av given some out as would be expected, thought this site maybe alittle more active than this (n)
     
  2. Affliction

    Affliction thought size didnt matter

    Joined:
    Oct 31, 2002
    Messages:
    1,197
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portsmouth, UK
    A quick scan down the page reveals 12 threads which have not received any feedback.... not just yours...

    There are 3 main reasons why a tune wont get feedback:

    1. The download link doesnt work or you have to sign up for something to download.
    2. Poorly promoted thread, personally i wont download a track if the geezer is going "SHIT DAWG CHECK 'DIS BAD SHIT HEAVY HEAVY DANCE FLO TEARER YO BEST TUNE EVA SEEN!" - i usually just think "twat"...
    3. The tune isnt all that - leaving bad feedback isnt fun...

    You shouldnt take it personally - the music business isnt an ideal place for someone who gets offended easy.
     
  3. freeagent

    freeagent Almost 30

    Joined:
    Jul 26, 2002
    Messages:
    1,894
    Likes Received:
    1
    Location:
    San Francisco, CA

    :piss: :andy: :alf:


    lol
     
  4. gavner

    gavner New Member

    Joined:
    Jan 17, 2005
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    well i dont think i was that twattish really, seems like there is a lot of attitude on here.. the track truly rocks, if the link doesnt work then just say

    well seeing as though evry1 elses aint bin fedback on either i should have jus put up n shut up, seems a totsl waste of time tho.. maybe u should put up a guided instructions on how to promote a track, seems like you know a lot about it
     
  5. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17
    He has, take a look here.
     
  6. klusta

    klusta Pulsar

    Joined:
    Dec 3, 2001
    Messages:
    1,979
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kingz Lyn, UK
  7. Reapa

    Reapa Member

    Joined:
    May 25, 2004
    Messages:
    524
    Likes Received:
    3
    Location:
    Surrey
    haha quite amusing
     
  8. sdm

    sdm This is Dog Fort

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Messages:
    12,757
    Likes Received:
    17
    :teeth:
     
  9. Bad Ace

    Bad Ace Close2Death

    Joined:
    Jan 22, 2003
    Messages:
    3,328
    Likes Received:
    9
    Location:
    Hants, uk
  10. 12 inch grinch

    12 inch grinch Active Member

    Joined:
    Nov 17, 2003
    Messages:
    1,688
    Likes Received:
    0
    Location:
    portsmouth
    your thread is brilliant :jackson:
     
  11. Bad Ace

    Bad Ace Close2Death

    Joined:
    Jan 22, 2003
    Messages:
    3,328
    Likes Received:
    9
    Location:
    Hants, uk
    now hes gettin replies...........shame u didnt put ur tunes in this thread hahaha
     
  12. PeTzZz

    PeTzZz Retired DnB Listener

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    586
    Likes Received:
    0
    It is still possible, change the title a little bit, add some tunes. This thread has a lot of replies, everyone would look it out.

    :hotpants: