Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    This is Dog Fort sdm's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    12,758
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Rinsed Having iced windows on ya car deappreciation

    I hate this because:
    • It was cold
    • My hands got colder than they were
    • Having to drive with limited vision (danger!)
    • Made me 6 minutes late for work (not all bad!)

    Crapola


  2. #2
    Close2Death Bad Ace's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Hants, uk
    Age
    32
    Posts
    3,327
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 2 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    haha yer its defo to cold.....im on a digger today without windows
    Disturbed Recordings
    Close 2 Death Records
    Dangerous New Age Recordings
    Fall Out

    Bad Ace Space
    SoundCloud
    Fan Page
    http://soundcloud.com/bad-ace-inc/manipulateforthcomingdisturbed

  3. #3
    Drum & Bass Forum Gumby's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    6,207
    Thanks
    367
    Thanked 471 Times in 225 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    you know i never knew that this could happen until i visited the uk in winter and saw streets full of cars covered in really thick ice.
    how do you get it off? kettle? and wouldnt you have to leave the car running for 10 mins to warm it up before you used it?

  4. #4
    This is Dog Fort sdm's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    12,758
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    Quote Originally Posted by Gumby View Post
    you know i never knew that this could happen until i visited the uk in winter and saw streets full of cars covered in really thick ice.
    how do you get it off? kettle? and wouldnt you have to leave the car running for 10 mins to warm it up before you used it?
    Yeah I had to warm the car up for like 5 mins before I used it. Luckily I had a can of deicer which makes getting rid of the ice a lot easier!

    If the deicer runs out I use a scraper, that sucks. Need to dig out my gloves.

  5. #5
    Finished the PhD Dustek's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    London on the Wisla
    Age
    38
    Posts
    5,914
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    Snow in the UK in November...

    The weather is cold in Poland but no snow (yet).

    I'm going to Brazil next week for spring kiteboarding. Hooray!
    I'll be back one day. Beware.

  6. #6
    WINNER is back ;) apples's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Fareham
    Age
    31
    Posts
    1,185
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    but it is beautifully sunny! i love this weather
    Quote Originally Posted by sdm
    Ha ha yeah, mixing while trying to stand up is rather hard lol!

  7. #7
    This is Dog Fort sdm's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    12,758
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    Quote Originally Posted by apples View Post
    but it is beautifully sunny! i love this weather
    Yeah have to say, despite the temperature, it's very sunny - lovely day.

  8. #8
    WINNER is back ;) apples's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Fareham
    Age
    31
    Posts
    1,185
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    Quote Originally Posted by sdm View Post
    Yeah have to say, despite the temperature, it's very sunny - lovely day.
    lovely day to quit imo!
    Quote Originally Posted by sdm
    Ha ha yeah, mixing while trying to stand up is rather hard lol!

  9. #9
    This is Dog Fort sdm's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    12,758
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    Quote Originally Posted by apples View Post
    lovely day to quit imo!
    Ha ha, I'm not quitting!

    You go tho!

  10. #10
    WINNER is back ;) apples's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Fareham
    Age
    31
    Posts
    1,185
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    Quote Originally Posted by sdm View Post
    Ha ha, I'm not quitting!

    You go tho!
    you can quit talking so stupidly


    Quote Originally Posted by sdm
    Ha ha yeah, mixing while trying to stand up is rather hard lol!

  11. #11
    Finished the PhD Dustek's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    London on the Wisla
    Age
    38
    Posts
    5,914
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    Quote Originally Posted by Dustek View Post
    Snow in the UK in November...

    The weather is cold in Poland but no snow (yet).

    I'm going to Brazil next week for spring kiteboarding. Hooray!
    Me and my big mouth, its snowing!
    I'll be back one day. Beware.

  12. #12
    Drum & Bass Forum
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    RH10
    Posts
    979
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Having iced windows on ya car deappreciation

    The more into winter we get, the longer my car stutters before it starts up... I give it 5 weeks until it will refuse to start at all

    Oh and don't boil a kettle to get rid of ice on the windscreen lukewarm water and a scraper will do,

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •